Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace managementu basketbalového turnaje Easter Cup Klatovy
Struhárová, Karolína ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Implementace managementu basketbalového turnaje Easter Cup Klatovy Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvoření návrhů pro zdokonalení managementu sportovní akce Easter Cup Klatovy a snaha o zjištění nedostatků při pořádání této sportovní události. Metody: V této práci jsou využity metody kvalitativního výzkumu. V rámci případové studie nejdříve došlo k analýze dokumentů, poté následoval polostrukturovaný rozhovor. V závěru výzkumu proběhlo několik neformálních rozhovorů pro úplné doplnění informací. Veškerá získaná data byla dále zpracována prostřednictvím SWOT analýzy. Výsledky: Výsledkem práce je detailně zpracovaná analýza basketbalového turnaje Easter Cup Klatovy. Z této analýzy vyšly konkrétní silné a slabé stránky, s tím že mezi největší pozitiva turnaje patří kvalita mládežnického basketbalu a dobrá základna zákazníků. Nejzásadnější slabou stránkou turnaje je především výše startovného a nejasná organizační struktura. Jako největší příležitost se jeví zlepšení působení na sociálních sítích a největším nebezpečím, které by mohlo turnaj ohrozit je selhání či nedostatek organizačních pracovníků. Dále jsou pro turnaj navrhnuta doporučení a návrhy, které by bylo vhodné implikovat v nadcházejících ročnících turnaje Easter Cup Klatovy, aby tak došlo ke zdokonalení managementu eventu. Klíčová...
Komparace marketingových koncepcí českého Davis cupového a Fed cupového týmu.
Kacetl, Michael ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Komparace marketingových koncepcí českého Davis cupového a Fed cupového týmu Cíle: Hlavním cílem je porovnání dvou téměř stejných marketingových celků jako jsou akce českého Davis cupového a Fed cupového týmu, které mají podobnou marketingovou koncepci, avšak v některých bodech, především kvůli působení vnějších vlivů, se liší. Práce bude zaměřena hlavně na porovnání marketingových koncepcí, především marketingových mixů, s ohledem na cílové skupiny konečných zákazníků. Na základě porovnání obou marketingových koncepcí a vypracování SWOT analýzy budou zjištěny slabé a silné stránky, příležitosti a hrozby obou týmů, které budou srovnány ve SWOT maticích. V závěru budou navrženy možné kroky ke zlepšení stávající situace. Výsledky: Po důkladné popisné analýze, komparaci a vypracované SWOT analýze a díky vhodnosti použitých metod, budou navrženy konkrétní úpravy jednotlivých složek marketingového mixu i celkové koncepce vedoucí ke zlepšení hospodářských výsledků týmu i celé akce. Výsledkem nebudou pouze kroky ke zlepšení situace, ale i pomocí SWOT matice vyjádřené hlavní rozdíly mezi oběma týmy, které pomohou čtenářovi lépe proniknout do současné situace obou týmů. Metody: V práci jsou použity metody popisné analýzy, která čerpala především z analýzy zdrojů. Zkoumala a popisovala, především...
Komparace radotínských a zbraslavských spolků zaměřených na sport
Vodičková, Lucie ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Jansa, Petr (oponent)
Název práce: Komparace radotínských a zbraslavských spolků zaměřených na sport Cíl práce: Cílem této práce je znázornění sportovního přehledu městských částí Prahy 16-Radotín a Prahy-Zbraslav. Práce má porovnat rozdíly v zajištění a provozování sportu v rámci spolkové sféry v daných lokalitách. Teoretická část práce se snaží zpřehlednit aktuální sportovní dění v České republice. Metoda: Pro zpracování diplomové práce byly použity tyto metody: strukturovaný nestandardizovaný rozhovor, popisná analýza a komparace. Výsledky: Z práce vyplývá, že radotínské spolky fungují lépe než spolky zbraslavské, a to z hlediska cenové politiky, finanční podpory, trenérské činnosti, pořádání akcí a spolupráce s veřejností. Naopak zbraslavské spolky mají vytvořenou lepší spolupráci se školskými zařízeními. Zbraslavské spolky jsou více zaměřeny pouze na děti a mládež, kdežto radotínské spolky se snaží do své činnosti zapojit všechny věkové kategorie. Pro znázornění sportovního přehledu v daných lokalitách jsme vytvořili systematizaci sportovních subjektů, kontaktní databáze jednatelů spolků a komparační tabulku vybraných radotínských a zbraslavských spolků zaměřených na sport. Klíčová slova: spolek, stanovy spolku, spolky zaměřené na sport, obchodní společnost, finanční prostředky sportovních klubů, ministerstva a...
Komparace marketingových koncepcí českého Davis cupového a Fed cupového týmu.
Kacetl, Michael ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Komparace marketingových koncepcí českého Davis cupového a Fed cupového týmu Cíle: Hlavním cílem je porovnání dvou téměř stejných marketingových celků jako jsou akce českého Davis cupového a Fed cupového týmu, které mají podobnou marketingovou koncepci, avšak v některých bodech, především kvůli působení vnějších vlivů, se liší. Práce bude zaměřena hlavně na porovnání marketingových koncepcí, především marketingových mixů, s ohledem na cílové skupiny konečných zákazníků. Na základě porovnání obou marketingových koncepcí a vypracování SWOT analýzy budou zjištěny slabé a silné stránky, příležitosti a hrozby obou týmů, které budou srovnány ve SWOT maticích. V závěru budou navrženy možné kroky ke zlepšení stávající situace. Výsledky: Po důkladné popisné analýze, komparaci a vypracované SWOT analýze a díky vhodnosti použitých metod, budou navrženy konkrétní úpravy jednotlivých složek marketingového mixu i celkové koncepce vedoucí ke zlepšení hospodářských výsledků týmu i celé akce. Výsledkem nebudou pouze kroky ke zlepšení situace, ale i pomocí SWOT matice vyjádřené hlavní rozdíly mezi oběma týmy, které pomohou čtenářovi lépe proniknout do současné situace obou týmů. Metody: V práci jsou použity metody popisné analýzy, která čerpala především z analýzy zdrojů. Zkoumala a popisovala, především...
Český volejbalový svaz, jeho struktura a způsoby financování
Matěna, Vladislav ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Vorálek, Rostislav (oponent)
Název: Český volejbalový svaz, jeho struktura a financování Cíle: Hlavním cílem této práce je rozebrat vznik, vývoj a strukturu Českého volejbalového svazu (ČVS). Blíže rozebrat jeho fungování na základě právní formy ČVS jako občanského sdružení a přiblížit jeho financování. Podat představu o tom, jak sportovní svazy fungují a kde se berou peníze na jejich aktivitu. Metody: V bakalářské práci jsem použil metodu popisné analýzy dostupných materiálů Českého volejbalového svazu. Analýzu rozpočtu při rozebrání, vyčíslení a přiblížení jednotlivých rozpočtových kapitol ČVS a dále rozhovory s předsedou Hospodářské komise a koordinátorem metodiky ČVS. Výsledky: Výsledkem této práce je zjištění, že Český volejbalový svaz vychází hlavně z ná- vrhu rozpočtu, který je poupravován až v dalším účetním období. Při návrhu, se rozpočet zpravidla stanovuje menší než je skutečně v dalším období použit na fungování svazu. Rozpočet se v jednotlivých letech může dosti lišit, díky mezinárodním akcím pořádaným na území ČR. Rozpočet je však nakonec stejně téměř vždy vyrovnaný. Klíčová slova: sport, volejbal, finance, popisnáanalýza, analýzarozpočtu, rozpočet, Český volejbalový svaz
Rozdíly ve financování volejbalových klubů TJ Červený Kostelec a VK Hronov
Jirásek, Tomáš ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Rozdíly ve financování volejbalových klubů TJ Červený Kostelec a VK Hronov Cíle:Hlavním cílem této práce je analyzovat a porovnat hospodaření volejbalového oddílu TJ Červený Kostelec a volejbalového klubu VK Hronov. Z porovnání bych měl zjistit nedostatky, kterým by se mělo věnovat a následně vytvořit návrhy a doporučení na některé z nich. Metody:V bakalářské práci jsem použil metodu popisné analýza dostupných materiálů TJ Červený Kostelec a VK Hronov souvisejících s financováním klubů, dále rozhovory s představiteli jednotlivých klubů a nakonec komparaci rozpočtů obou klubů v jednotlivých letech a zároveň i mezi sebou. Výsledky: Výsledkem této práce je zjištění, že oba volejbalové kluby mají vyrovnané hospodaření bez žádných dluhů. Hlavními zdroji příjmů pro VK Hronov jsou sponzoring a město Hronov. Hlavními zdroji příjmů pro TJ Červený Kostelec oddíl volejbalu jsou město Červený Kostelec a členské příspěvky. Největší nedostatek TJ Červený Kostelec je sponzoring. Největší nedostatek VK Hronov je úzce zaměřené financování klubu. Klíčová slova: sport, volejbal, finance, popisná analýza, komparativní analýza, TJ Červený Kostelec oddíl volejbalu, VK Hronov
Management sportovní akce O Pražský soudek 2011
Švec, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Management sportovní akce O Pražský soudek 2011 Cíle práce: Popisná analýza mezinárodního fotbalového turnaje O Pražský soudek, prezentace silných a slabých stránek a na základě vlastních zkušeností vytvořit návrhy na jeho zdokonalení. Metody: Popisná analýza, SWOT analýza, interview. Výsledky: Práce představí náhled do organizační struktury a stručný návod, jak podobnou akci uspořádat. Najde chyby při organizaci a přinese závěry a doporučení pro organizátory akce. Klíčová slova: Sportovní management, organizace sportovní akce, popisná analýza, SWOT analýza, interview, sponzoring

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.